Een Reactie op “VAAR EENS MEE MET EEN CARGOSCHIP

  1. Hallo

    mijn verloofde, Snajeeva zit nog in India, kreeg geen visum voor België en ik moest wel terug om mijn werk niet te verliezen
    door de stempel in haar paspoort krijgt ze nergens nog een visum
    we zijn erg verdrietig want je moest ’s weten
    hoe sterk onze liefde is
    alle mogelijkheden onderzoek ik al méér dan een jaar
    het is erg ontgoochelend
    een vrouw raakt India zomaar niet uit – tenzij met véél geld
    mijn neef zei me gisteren dat ze per cargo kon meereizen
    natuurlijk had ik daar al wel zelf aan gedacht
    maar ik wist niet of het echt nog kon
    ik dacht dat ze in Chennai toch wel een schip zou vinden
    blijft natuurlijk het visum altijd nog een rol spelen
    maar ik zou kunnen meegaan, eerst overvliegen dus en in India een kapitein trachten te overhalen ons aan boord te huwen?

    wat kan jij over meereizen per cargo vertellen?
    heb je een hint?

    bedankt!

    Wouter

Geef een reactie

